Friday 23 September 2011

...

tatkala ini aku dapat rasakan lemak lemak dan angkatannya cuba berjinak jinak dengan aku , haishh ! tak boleh jadi ini , pipi aku semakin tembam , sehingga ada yang memanggil aku CHUBBY / TEDDY BEAR -_- , apa yang harus aku lakukan ? nasi mmg sudah menjadi musuhku , disini sahajalah  , barangkali aku kerap  bangkit lewat dari beradu ni , takkan mula beradu pukul tiga lebih sudah mahu bangkit pukul enam pagi , tak bisa tak bisa , aku anjakkan ckit je waktu bangkit dari biasa , almaklumlah cuti perlu dimanfaatkan dengan sepenuhnya , tak baik membazir bukan ? assingment sibuk dok menjeling jeling aku , sabarlah lah .. nati aku datang . laman sosial pulak sibuk dok panggil panggil aku suruh log in , yang tak patutnya bla aku nak long out dia ckp " relax la waktu masih muda " aishh , susah betul , ok sekarang keropok lekor yang kat bawah dah melelongkan diri , dua ringgit malaysia , yes!i'm coming :) tak lupa juga dekat jirannya , kek batik .. satu ringgit malaysia .. jap on da way on da way ,

No comments:

Post a Comment