Sunday 2 October 2011

dia :)






lagu kaho naa pyar hai kedengaran ,
Oh nampaknya itu nadi sang handfone ,


Di dada sang handfone ..

1 MESSAGE RECEIVED

OPEN

FROM : MY LOVELY FRIEND



"Hidayah , aku tngh dnga lagu soundtrack wadi unung . teringt kat kau .. " 


bagi aku , 
cerita tersebut
amat sinonim dengan kami :)


ok , aku rindu gila gila dekat DIA :(

TAPI ,,,

bila kami bersua ,
ada saja yang tak kena ,
selalunya
berpunca dari diri aku sendiri

sikap ego aku terlalu tinggi
maaf erma .



 __________________________________

walaupun perangai aku tak berapa nak betul .
gila gila ,
suka mengusik orang ,
aku punyai sikap malu
yang teramat tebal
boleh dikatakan
lebih tebal dari kamus dwi bahasa ...
agak lawak bunyinya ,
tapi itulah hakikat .

ya , 
aku berani kata 
aku rindu teman teman aku
tapi bukan melalui sang mulut ku
hanya melalui perantaraan
seperti :
laman muka buku
laman berkongsi cerita
khidmat pesanan ringkas

aku terlalu malu untuk mengatakannya ..
aishh , tak kena tempat betul nak malu malu nih
haha ..
apa mau buat , kejadiaan aku mmg sudah sebegini
barang kali dari kecil

aku lemas ,
dan cemas ,
setiap kali melihat teman teman ku
mula bersalaman
beserta dengan berlaga pipi ..
aduhh , lemah aku bab ni !
haha ,
agak kekok untuk aku melaksanakannya ..
tah apa apa tah kan ..
boleh dikira
berapa kali 
aku pernah memeluk teman teman ku ..
haha , aku pasti
mereka sudah faham benar dengan perangai aku ni
hehe , 
terima kasih teman ..

____________________________________


maaf,
jikalau anda mengatakan
" AKU RINDU KAU DAYAH ! "
secara bersemuka
aku hanya mampu melemparkan senyuman :)

jangan berkecil hati kawan ,
aku turut mengalami perasaan itu ,
tapi .
aku terlalu malu untuk menyatakan

"AKU RINDU KAU JUGAK "

tapi ,
percayalah .. 
AKU SENTIASA MERINDUI KALIAN :)


No comments:

Post a Comment