Wednesday 12 October 2011

*tadi

tak disangka ,


aku dapat meluangkan masa
bersama dia


SITI ERMA NADIA


kami ke kuala lumpur ,
dia memandu :) ,
terasa bestnya
kami dapat lepak berdua :)

almaklumlah ,
sudah lama
kami tidak bersua

aku tersenyum
melihat perubahan sidia :)
alhamdulillah ,

walaupun
umur kami meningkat dewasa ,
perangai dan tingkah laku
tak berubah :)

masih sama ,
macam dulu ,
ketika kami mula mula berkawan .

alangkah indahnya ,
jika masa lalu ,
dapat diputarkan kembali ,
terlalu indah
pengalaman yang kami lalui ..
bersama teman teman
yang seangkatan dengan kami perangai nya .


NUR ALYAA ZAFIRAH
NURUL BAZILAH
NORHAWA
NUR HAFIZZA
NUR IZZATI
IQMA WAHIDA
MUHAMMAD IZZAT

kemana kalian ?
yang dulu ?
sungguh !
aku rindu !

ya ,
kalian ada pada ketika ini
tapi ,,
maaf  .
jika aku katakan
kalian berubah ,
mungkin tidak banyak ,
cuma sedikit .
tapi ,
perubahan itu ,,

terasa asing bagi aku
aku  teramat rindu masa lalu ,
ketika kita sama sama
menimba ilmu ,
dan jalani segala
macam kerenah
bersama sama

SEKOLAH RENDAH AGAMA INTENGRASI SEKSYEN 19

ya !
disitu kita ,
bertemu

gelak ketawa
bergaduh
rehat bersama
bergurau
belajar bersama

terlalu banyak kenangan kita bukan ?
yang teramat indah bagi aku

dan
disitu juga ,
air mata kita ,
jatuh buat yang terakhir kalinya ,
aku masih ingat
ketika itu..
hari terakhir
buat kita bersua ..
terasa kehilangan
yang teramat dalam.


ketika itu juga ,
aku takut ,
takut kehilangan kalian .


namun ,
aku sedar .
masa banyak merubah segalannya
diiringi dengan perubahan dunia


tapi ,
sang hatiku
berkata
" aku harap dorang tak lupakan aku ,
kerana tidak pernah terlintas di kotak fikiran aku
nak lupakan korang , walau apa pun terjadi "

teman ,
aku harap kau tahu
kenangan kita bersama
masih segar
dalam kotak pemikiran ku
aku harap
kalian juga sama
seperti aku :)



YA ALLAH ,
AMPUNILAH SEGALA DOSA SAHABAT SAHABAT KU ,
BERIKANLAH MEREKA KEJAYAAN DI DUNIA DAN DI AKHIRAT ,
KAU TUNAIKANLAH SEGALA IMPIAN MEREKA ,
BAHAGIAKAN MEREKA DENGAN ORANG YANG MEREKA SAYANGI , AMEEN YA ROBBALALAMIN :)


T E R I M A   K A S I H   T E M A N  :)

No comments:

Post a Comment