Monday 28 November 2011

* machangster

ya , kini aku kembali .
ke pantai timur ,
nun .. jauh di sana .
kembali mengejar cita cita ..

setelah hampir satu bulan lebih
merehatkan minda dan segala galanya .


aku kembali kesana,
keseorangan ,
bertemankan bagasi yang sangat besar kukira .
itu perkara biasa .
perempuan bukan ?

alhamdulillah :)
kembaraku berjalan dengan baik ,
syukur . .

tapi ,
hatiku masih nun dirumah .
hanya jasadku disini .
hurmm , kembalilah hati ..
mari kita bersama sama .
mengharungi segala cabaran
( jiwang mari )

hmm , keputusan lalu .
tidak berapa mengembirakan parentsku ,
walau mereka kata tak mengapa ,
tapi ,
aku tahu
jauh disudut hati mereka
mahukan ITU ..

serba salah aku dibuatnya ,
sedih juga ada ,

hanya satu harapan aku
untuk sem kali ini ,
agar aku bisa
mengembirakan hati mereka

ameen , ya robbalalamin :)

No comments:

Post a Comment