Tuesday 6 December 2011

* sittatun tali

bisa kau bermain dengannya ?
tanpa menyakiti setiap inci tubuh badannya ?

senyum saja jawapannya .


ya ,
mmg sudah lama ,
terlalu lama kukira ,
aku teringin benar .
benar benar teringin untuk bermain dengannya .



alhamdulillah ,
akhirnya aku berjaya memiliki dirinya ,
gembira bukan kepalang !

aku tahu ,
untuk bermain dengannya  ,
memerlukan pengetahuan yang cukup .
ya ,
sekarang aku sedang mentelaah ilmu itu :)

seperti mimpi ,
angan angan aku selama ini  untuk memilki dirinya ,
tercapai .

terima kasih Allah :)

sang hati berharap ,
agar aku bisa
menguasai ilmu itu ,
dengan jayanya .
ameen , yarobbalalamin ..

maaf ,
jika sang jari terlalu kasar
menyentuh diri kau ,
dia tak bermaksud sebegitu .

kau harus faham ,
sang jari baru bermula
menjinak jinakkan dirinya .
untuk mendekati diri kau.
harap kau mengerti ya  :)

oh , sebelum terlupa
sang hati ada berpesan
dia berharap
agar kalian cepat serasi :)

kerana , sang otak
terlalu banyak yang ingin difikirkan
mana mungkin ,
mahu mangadap kau sahaja setiap hari .
huru hara segalanya
jika itu yang kau mahukan .


INGAT !
kita akan bermesra
hanya pada jam 5 petang ,
setiap hari selasa ,
disana nanti ,
kau bisa melihat rakan rakan kau
yang mula bermesra dengan tuannya :)

alahh ,
lagak mereka seperti kita juga bukan ? :)

tapi ,
aku rasakan ,
sebelah malamnya ,
aku harus bersama kau .
agar tidak hilang
segala ilmu yang aku pelajari tadi .

tidakkah kau kasihan
pada sang otak ?
yang terlalu deras kerjanya .

sang otak !
harap kau bisa mengupdate
segala gala isi yang ada ya ?

ameen , yarobbalalamin .

No comments:

Post a Comment