Wednesday 16 May 2012

*

eh , ngah tgok kau mcm berkenan kat dia je mok ?

eh , yeke ?

aah .. ngah tgok pantang klu  jumpa gambar dia .

mesti kau khusyuk gile tgok ,

haha , ye lah kot :)


dulu tak delah aku minat sgt kat dia ,
tapi sejak dia dah berubah ni kan .
aku berkenan pulak , hehe ..

DIANA AMIR :)
 perubahan dia mmg agak ketara :)
syukur alhamdulillah :)

dia cantik :)
sopan je penampilannya kan ?
pakai longgar - longgar .


mmg aku berkenan lahh ..







mula-mula aku tak tahu pun tentang kewujudan majalah HIJABISTA , nampak kat mrkb . tgok tebal semacam je nih , nantilah beli . sbb sblm tu aku dah beli CLEO . aku mmg byk follow blogger yg berhijab nih , kiranya geng geng dorang semua aku follow lahh , then tgok dorg sibuk dok post pasal majalah HIJABISTA nih .. nasib baik dorg buat edisi pengenalan ni selama 2 bulan . mmg aku menyesal tak beli hari tu, aku g mrkb dah habis , aduhh..melepass . ha ! kedai anggerik kan ada . fuhh selamatt ! mmg rezeki aku nyah , tinggal satu je . hihi :) aku pun beli lahh . syiokk habis oohh :) , mmg sesuailah dengan harganya , yg paling best cover DIANA AMIR beb !!

mmg best majalah tuu , semuanya up to date nyah fashionnya :)) , terasa mcm , wahh !! igt org yg seksi seksi je ada majalah rujukan (ha!rujukan kau , tak menahan) kami yg berhijab ni pun ada jugak lahh :) special lg kauu . kelasss gitu <3





No comments:

Post a Comment