Tuesday 23 October 2012

* kuyup



habis lencun

kena kencing lah katakan .

hancing baunya .


aku kira
dalam 2 3 hari
baru hilang bau nya .

atau mungkin
makan bulan juga ya

sudahlah itu
disini
punya masalah air.

gamaknya lama lagi
aku perap
bau itu .


biar dulu .
-------------------------------------------

otak terbang
saraf bercantum
kepala bersawang
hati berdentum


waktu tu
dia dok
sembang kencang .


habis ,

pokok 
segala tiang 

tumbang 
patah riuk mereka .

kasihan bukan .

aku tidak .
masih tegak disitu .

aku tak pernah berkira
aku pinjamkan padanya
sang telinga berkerakku
butir bicaranya disusun rapi
sama seperti gigi yang dijeriji


aku kagum !
ada isi
butir bicara itu


--------------------------------------

ya
kau punya mulut manis .
tak kurang
rupa kau juga .


aku kira
bisa dikomersial


popular kau nanti

ahh,
memang itu
kau mahukan bukan

tapi sayang ,

seribu kali sayang ..


kau kuyup , lencun
bersama butir bicara manis kau itu .
















No comments:

Post a Comment