Thursday 6 July 2017

penat

kau tahu penat tak jadi badut ? buat lawak bodoh tah apa apa, semata-mata nak bagi orang sekeliling rasa selesa dengan kau. contohnya macam dalam whatsapp group lah kan, kau cuba nak respond untuk setiap conversation, tapi end up orang tak layan pun kau. kau try buat something yang funny but instead jadi orang bodoh je sebenarnya semata mata nak bg orang terhibur, hahaha, shame on you lahhh!!

benda ni sebenarnya tak jadi dalam whatsapp group je, banyak kali aku kena on personal message pun. kau semangat create some message yang funny and excited, tapi tak di layannn. fuhh rasa dia aku cakap kau, kecewa kau tahu!! even benda ni nampak macam tah apa apa, tapi tah pada aku kau kejammmm!! aku rasa macam kau ni kerek betul!! why you so serious ha dude?


huh,
aku dah penat hoi jadi badut!!

No comments:

Post a Comment