Sunday 9 July 2017

ya Allah

Abahhhhhh dah balikkkkk!


Ya Allah rindunya!!!!
Abah pergi mana, lamanya hilang!



Abah hanya tersenyum, tanpa sepatah kata.









Tapi,


Bahagia aku sekejap je, mati mati aku ingat itu real,
rupanyaa mimpi.


Terseyum senyum aku bangun dari tidur. Semalam aku mimpi arwah abah balik!!!!! balik kali ni bukan yang biasa biasa. Aku seolah olah diberitahu, abah di hidupkan balik untuk sementara waktu, hanya untuk hidup sekejap dengan keluarga kami. Masa tu aku dah tekad, perkara perkara dulu yang aku tak penah buat untuk abah, aku nak buat kali ni!! aku nak balas balik apa yang sepatutnya. Dalam mimpi tu abah nampak muda :') dalam aku berniat macam tu aku sempat lagi berfikir, abah aku kan dah meninggal, nanti orang akan kata apa pulak.
argggghhhh biar lantak orang nak kata apa, aku rindu abah aku dan sekarang abah dah ada depan mata!

Bahagia aku masa tu lain betul!



Abah, Dayah rindu

No comments:

Post a Comment