Saturday 24 September 2011

belum

sang mata masih belum puas berair nampaknya ,
kini merindui teman teman seangkatan ..tiada siapa yang dapat menandingi mereka
mereka adalah mereka
yang terbaik pernah aku miliki
semasa menjalani kehidupan sebagai pelajar sekolah
kini segalanya berubah tanpa kita sedari
masing masing memiliki tanggungjawab baru
kesibukkan melanda diri , namun
wajah dan tingkah laku mereka
masih segar dalam kebun otak
biarpun kini ada yang baru

yang lama jua
tetap yang terhebat di alam semesta ini ..

 aku rindu mereka !!
terima kasih kerana selalu membuatkan hari hari aku ceria dengan ragam kalian :)

biarpun kini ada yang semakin jauh , tak mengapa .
mungkin itu cara kalian menghargai teman teman ..

MEMILIKI KALIAN SEBAGAI TEMAN ,
MERASAKAN DIRIKU BERTAMBAH HEBAT ! :)


                                                    

                                                 

                                                         

                                                             

* kenangan bersama kalian , terlalu rugi untuk aku lupakan
* kalian hebat , fantastic , gila , sempoi  , sewel , gedik , mengada , poyo , cantik , kuat perasan , selalu buat aku touching , marah , geram , dan perkara terbaru yang berlaku , kalian buat aku menangis bila flashback masa lalu ..
segalanya ada pada kalian
* ishh , memang best meiliki kalian sebagai teman :)
terima kasih YA ALLAH :)


picture copy by laman sosial , facebook ,
heee .. sorry

No comments:

Post a Comment