Friday 23 September 2011

*

maaf otak ,
mata mungkir janji untuk bertahan semalam .
arghhh , tergendala lagi kerja
otak menjerit !!
" dayah ! siapkan cepat kerja kau !
esok kau sudah mahu pulang , tiada masa untuk kau
menjengah kebun sosial ( facebook ) , lihat sahabat kau
mereka hampir merialisasikan kerja mereka , kau cemburu bukan ?

ya ! aku cemburu ,
tapi apa yang bisa aku lakukan ?
sarang ideaku entah hilang kemana ,


wahai sarang idea ,
kembalilahh ..
kamu amat diperlukan pada ketika ini .


aku berharap
sang idea dapat mendengarnya ..



yaa ! teruskan usaha kau
mencari sang idea
didalam perut potter

aku tahu potter keletihan ,
bertahan potter !
aku memerlukan perkhidmatanmu pada saat getir ini ,,


laman google ?



ya ,
aku perlu mencari cari gambar haiwan
untuk digabungkan
agar menjadi
haiwan yang realitinya tidak ada
bermakna
haiwan fantasi yang diminta ,
sudah tentu rupanya hodoh ,
ada kalanya kelihatan sangat melucukan , hihi

No comments:

Post a Comment